Sunday 25 March 2012

Keputusan SPM Pelajar Khas saya

Alhamdulillah keputusan SPM 2011 yang baru sahaja keluar cukup menggembira bagi saya. Tahun ini seramai 7 orang pelajar telah menduduki peperiksaan tersebut. Tiga calon buta dan empat calon rabun. Bagi matapelajaran yang aku ajar iaitu Bahasa Melayu dan Sejarah masih lagi kekal dengan pencapaian 100%.Yang paling menggembirakan aku ialah pencapaian sejarah 3 orang mendapat keputusan cemerlang A dan selainnya kepujian. Bahasa Melayu pula seorang mendapat A, 3 orang mendapat B, dan    2 mendapat C dan seorang lulus sahaja. Sedih juga apabila mendapat tahu seorang pelajar saya hanya mendapat  lulus sahaja, walhal saya mengharapkan kepadanya sasaran utama sekurang-kurangnya mendapat kepujian apabila melihat setiap keputusan peperiksaan sekolah yang kurang memberangsang.
Tahun  ini pencapaian terbaik pelajar saya ialah 6A, 1C dan 1D. Tahniah diucapkan....



Inilah sebahagian pelajar khas ku yang mendapat keputusan cemerlang dalam SPM 2011. tahinah diucapkan