Thursday 24 January 2013

Entry ponteng sekolah pelajar asrama

Rasa kelakar pun  ada. rasa pelik pun ada... apasal pulak entry aku tulis tentang ponteng asrama paling banyak view.....mungkin mereka nak menyelidik kenapa pelajar asrama ponteng sekolah dan kelas. aku saja nak buat entry sebab pelajar pendidikan khas ku seramai 5 orang  akan menghadapi ujian karangan berformat iaitu laporan.. Tajuk dia tentang punca pelajar asrama ponteng sekolah.. dah terlanjur laporan penuh tersebut aku buat.. aku post kat blog aku sebagai simpanan dan tatapan sebab ada juga pelajar pendidikan khas ku ini menjadi follower blog aku... nampaknya ramai pulak yang menjenguk...terimakasih banyak-banyak ...aku tidak kisah sangat sebabnya aku lebih suka orang stang menjenguk blog aku ....mungkin sebagai panduan mereka  , mungkin sebagai tatapan untuk orang lain baca. bagi aku "sharing is caring"... hehehe. semoga entry tentang ponteng itu menjadi panduan anda semua dalam membuat karangan. Namun begitu entry laporan itu  hanya sebagai panduan sahaja dan jika ada kesilapan yang berlaku minta maaf... hehehe