Saturday 7 May 2011

berakhir sudah.....Tahniah dan Syabas...

semalam bila tak buka blog ni, rasa rindu dan kepingin nak menulis di sini ruangan catatanku... maklum sahaja aku terlalu sibuk dengan aktiviti yang dilaksanakan pada hari ini.. banyak perkara aku kena buat dari A sehingga ke B.. nak buat terbaik supaya tidak nampak kepincangan.. dalam pada itu, semakin jelas dan nyata bahawa apabila kita melakukan kerja dengan ikhlas, semua kerja akan menjadi... Alhamdulillah, segala-galanya berjalan dengan baik dan lancar... aktiviti yang aku dan rakan-rakan lain rancang telah selamat melabuhkan tirainya pada hari memasuki peringkat Akhir.. Dalam entry aku yang lepas ada aku menceritakan tentang aktiviti perogram yang akan aku buat seperti ala-ala AF dari peringkat ujibakat, suku akhir dan separuh akhir dan seterusnya peringkat akhir.. berlaku penyingkiran dan ada undi  tetapi bukan undi sms hanya undi kupon..
Hari ini terserlah sudah bahawa jika diberi peluang, pelajar mempunyai bakat untuk ditonjolkan...pelajar yang mempunyai bakat ini sememangnya berani melakukan apa sahaja untuk menjadi seorang terbaik.. malah apa yang saya perhatikan pelajar yang berbakat ini bukan sahaja berbakat tetapi ada yang cemerlang dalam akademik...
Tahniah kepada Nurasyikin, Kumpulan Beat Boxer( Datu Kamarul dan Hakimi) serta Nurul Sabrina.. sememangnya ada berbakat dan berani... bukan anda sahaja semua yang masuk ke peringkat akhir juga berbakat..
selesai sudah tugas saya dalam melaksanakan tanggungjawab ini, buat rakan-rakan yang telah membantu dalam menjayakan program ini terimakasih banyak-banyak.. tanpa anda mungkin aktiviti ini tidak berjalan dengan lancarnya.. Buat pelajar-pelajar cikgu yang banyak membantu terima kasih banyak-banyak terutama pelajar asrama cikgu " Ayahanda" ucapkan terimakasih.. ...

No comments:

Post a Comment