Thursday 10 February 2011

minggu yang memenatkan



Minggu yang memenatkan setelah habis cuti tahun cina. Jadual persekolahan bermula jam 1030 pagi sehingga 5.55 petang.. walaupun aku sudah biasa berada dalam suasana pagi macam begini tapi aku rasa aku masih belum bersedia untuk menghadapinya. apa yang aku perhatikan pelajar pun mengeluh kelu kesah kerana terpaksa datang ke sekolah awal.. Ini baru peringkat permulaan mungkin belum terbiasa lagi so lama-lama biasalah tu.. hari isnin hingga khamis datang awal.. hanya hari jumaat ja masuk jam 1.30 petang.. apapun semoga minggu seterusnya aku sudah biasa dan tidaklah penat..
hari isnin aktiviti nilam... hari selasa sukan dan permainan ... hari rabu unit beruniform dan hari khamis persatuan.... hari- hari ada aktiviti...
dah namanya guru segala tanggungjawab kena pikul demi pelajar yang tercinta.. adussss
itu lah yang paling penting kan.. so rasa penat jangan difikirkan bah...
semoga minggu depan aku lebih selesa dan happy sehappy-happy nya macam happy aquarium hehehe......

No comments:

Post a Comment